
Of Bavaria te zuipen is? Daar verschillen de meningen nogal over, maar dat ze qua promotionele activiteiten eenzaam aan de top staan is inmiddels wel duidelijk. In tegenstelling tot bepaalde brouwerijen die je voor lul laten lopen als één of andere uitgerangeerde
crimineel of jammerlijk
falen laat Bavaria de burger
wél mee genieten van de
reclame die ze maken voor sportevenementen. Bij Bavaria hebben ze het begrepen. Het is niet de brouwerij die miljoenen in reclame moet stoppen maar het is de burger zelf die dat moet doen. Goed voor de economie, goed voor het bedrijf én goed voor het netvlies. Bavaria maakt hiermee iedereen blij en dát moeten we dus wél willen. Een brouwerij die in ieders belang denkt. De dames en heren van Bavaria hebben de gekte zelfs zover kunnen krijgen dat men op de interwebs druk aan het speculeren is over een klein
LABELTJE die aan het nieuwe Bavaria jurkje is bevestigd! Als men gaat praten over een labeltje van een jurkje dan weet je één ding zeker: dan heb je de aandacht echt te pakken. Bavaria zet andere miljoenen investerende brouwerijen in een hoek zoals ene cabaretier ooit
Buckler in een hoek zette. Dat een simpel lapje stof je biermerk zo goed op de
kaart zet en dat ook nog eens door toedoen van je grootste concurrent. Heineken, jullie zijn door eigen toedoen en schuld in jullie
reedt genaaid. Accepteer het verlies en kom met iets beters dan de zoveelste rechtszaak. Wij
gaan aan de Bavaria trekken nog wat van die
Bavaria meisjes open op de redactie.
Hulde voor Bavaria!
Mooi om te zien hoe een brouwerij uit het nietige Lieshout de grote jongens uit de bier wereld het nakijken geeft. Het bier is misschien niet het beste ter wereld maar van vrouwen en commercie hebben ze bij Bavaria zeker verstand.
Bavaria. Niet te zuipen, maar lekkere wijven.
Bavaria flikt ’t ‘m gewoon dus. Knappe lul van Heineken die zo’n jurkje uit het stadion kan houden op deze manier.
Reedt ??
Edit: EN we voegen nog even een IP toe aan de permaban-lijst.
Ha, Bavaria, lekker kontje! Geef nog een rondje!