vrijdag 3 februari, 2023
No Result
View All Result
Nieuwspraak
No Result
View All Result
Nieuwspraak
No Result
View All Result
Home Binnenland

Kritiek op Aegon VERBOTEN!

by Cornelis IJzerdraat
30 januari 2013
in Binnenland
0 0
11

moeilijk moeilijk moeilijkKlantenservice in de eenentwintigste eeuw. Blijft lastig voor veel bedrijven. Waar je als bedrijf in vroeger tijden (pre-internet) zo’n beetje kon doen wat je wilde qua klantonvriendelijkheid en je alleen van zeikprogramma’s als Kassa iets te vrezen had, ligt het nu toch net ietsje anders met censuur opleggen naar de klanten toe. Dat werkt dus tegenwoordig niet meer. Als de Nieuwe Politiek transparant moet zijn, laten we dat dan ook meteen maar doortrekken naar het bedrijfsleven. Aegon heeft het daar nog een beetje *kuch* moeilijk mee en blijft communicatietechnisch gezien in Soviet Russia 1966 hangen, als in: Aegon maakt er een potje van en als daarover gepraat wordt kunt u fluiten naar uw gelijk en is het een enkeltje naar de Siberische financiële afgronden. Dat is wat Martine de Ridder en meer specifiek een vriendin waar ze over twitterde aan het overkomen is. Het geval: de vader van De Vriendin is overleden toen ze vier was. Aegon keerde jarenlang geld uit, maar ook een paar maandjes teveel. Er werd dus onterecht geld gestort. De Vriendin probeerde dit, netjes als ze is, fatsoenlijk met Aegon te regelen. Maar Aegon wilde het netto ontvangen bedrag bruto (!) terug hebben. De fucking graaiers. Afijn, veel boze telefoontjes, drie langs elkaar heen werkende prutsers bij Aegon en aanmaningen (!!) later begon Martine daarover nogal boos te twitteren. En twitteren over het falen van Aegon wordt dus niet gewaardeerd. Pas na een storm van verontwaardiging begint het webcare-team van Anne te damage-controllen. Lekker laat ook weer. En dan is er nog niets op. Zeg @JanDriessen, hoofd communicatieStasi bij Aegon, wordt het niet eens tijd om die medewerkers van je de Wereld van de Vrijheid van Meningsuiting en Klant is Koning in te sleuren? Stelletje faalhazen.

Instant update: Kritisch twitteren wordt ook bij de Rabobank niet gewaardeerd. Lastig hé, al die klanten.

Tags: AegonFaalprutsers
Next Post

Grootste verdienste nieuwe koning Willem-Alexander? De juiste wieg!

Comments 11

  1. Paul Lamote says:
    10 jaren ago

    Gezeur.

    Beantwoorden
  2. P.H.M van de Kletersteeg says:
    10 jaren ago

    Selbstverstaendlich Herr Obersturmbahnfuehrer!

    enne..de Rabo geef ik geen duppie voor…
    Uitvinders van zwart geld.

    Je brengt een kist geld, wordt in de kluis gezet,en je krijgt een ruim krdiet, meer dan het kistje geld…..veel meer

    Beantwoorden
  3. BlijeReaguurder says:
    10 jaren ago

    Ik ben benieuwd om wat voor bedragen het hier nu gaat, en wat er hier met netto en bruto bedoeld wordt.

    Verder is het mooi dat dit soort bedrijven eens een koekje van eigen deeg krijgen door de openheid van internet.

    Beantwoorden
  4. Barry Meijer says:
    10 jaren ago

    Grote bedrijven en het internet gaan over het algemeen niet goed samen… Dat blijkt steeds maar weer. Elke keer als een groot bedrijf probeert een stukje webcare op te zetten, beginnen servers te trillen en social media brand door. Maar NEEN! Ik zal mij niet laten pakken, ik laat mij niet het zwijgen opleggen, ik zal bezig blijven en strijden voor goeie klantenservice. In een wereld waar geen fouten worden gemaakt! Maar als we het zo door laten gaan, zoals het al tijden gaat… Dan is het einde nabij en zal langzaam al het fatsoen worden geconsumeerd door deze grote bedrijven, regels vervallen, de maatschappij knalt uiteen en het laatste beetje licht, zo fel als 1000 stervende zonnen… Maar geloof me Ben Zona Ḫ̱͔̦̽ͬ̆ͨ̍̈́ͤ̃͘Ẽ̹̗͚͕̻̀̐̆ͅT̶̵͍̖̯̤̳̥̣̞͆̌ ̟̼͈̟͔̦̔ͣͣ̄̄̓ͪ́͜K̶̨͓͓͖̮̫̳̯͂̓̈́̓̉ͥͥͭǪ̦̟̗̻ͫ͌͢ͅM̷͖̬̦̦̼̂ͅT̶̬̟̮͖͇͇̜͛͊̀ echte klantvriendelijkheid, Vͩ͝҉̣̝̞͈̬̲̗Ẹ͎͛̂̎͛͑ͭ̔͢R̶͓̜͔̲̲̈ͮ͂̈̈́ͩ́Z͎̯͇̣͌̉͑̎̈ͣͅͅE̶ͩ͒̎̏̆̍͂̈̎҉̷̹̟̭͈T͙͓̟̮͙͙͉̽̀̍ ̙͉̞͓̻̲͉ͮͣ͑͒̌̐̌̎͠J̷̵̢̦̱̹͇͕̯̔̇ͤͦͤ̄ͨ̀̚ͅȨ̥͔͙̮͈͐ͫ ̯̼ͭ͒̀͞N̘̰̙͖̝̱̻̪̔̇̂̆ͣͨ́I̴̥͍̩͕̫̰̬͑ͧͯ̑͝E̵̘̙̫͕̺ͧ͊ͯ̉T̡̩͔̏͝ want het maakt niet meer uit. We zullen het overleven deze idioten en de echte bedrijven zullen opstaan!

    Ȉ́Ṋ̤͙͔ ͔̱̥͢ͅH̷̗͇̐̋͑͛̇̊Ḙ͕̞̺̜͚̲́T͇̤̲͟ͅ ̩̱͕́̿̉Ņ͖͉͎̹̟̋ͪ̑̌̃I͕̥͙̬̝͗̓E̹̠͈̔ͤͬ́̎U̙̻̬W̜̤͓̑E̶͇͌̄ͭͮͦ ̢̉ͯ̈̂̍̿̽L̵̥͓̇I͉̪̼̫̩̩̘ͭ͝C̴̿H̨͇̠͚̒̀T͛͆ͬͦ̐́ ̘͍̐ͭͭͥ̚V̶̝̥̘̣̻͍́ͤ̽̓E̲ͨ̈̅̍͒͐̎͢R͖̝̱̤͓͔̮ͨ͋ͫ̌͊ͥ̂Ḏ̰̮̝̙̉̇͆̍̅̊͗Ŵ͎̦̤͈̫ͤͫ̽́Iͫͪ̑J̘͇̗͉͖̏͋ͨ̍̚ͅN̛̲̦̙ͩ̎́E̼̬͚̦̳̲ͬ͊̇̓̄N̺ͫͨ͊ͩͬͤ͠ ͕̙̳̿̀̏ͩD̩̺͎̤͕̒ͮ̇ͬ̒̓̀Ḙ͙͕̣͑̿̎̚ ͓̬̞̊ͣ̒̎͟D̯͎̠͙̟̗ͮ͒ͧ̈́ͧ͗U̪̥͆̍̌ͯI̺̹͎͙̤͊ͣ̃̔̃Ṣ͉̩ͣ̂ͅT̡̞͙̠͈̯͑̇ͩ̅E̳̟̟̹̥̦R̫ͩE̗̿̂̍͊̓̓N͐̾̔̑͛͊́̚ ͔̲̩̫̲͉ͧͤͤ͋̚͘ͅĖ́̓ͤͩͥ̇͏N̞̮͕ͤ͋̀͗͑̈̚ ͪ͒̏S̘̹̣̖̼͍̤͋͒Ť̲̰̘ͭ̏͂A͉̣̹͔ͯ͗ͤ̿̓̇̃ͅA̘̖̠̰̟̋̎̓͋̈̇Ṇ̼̦̼͔̆̈́͊ͅ ̣̹́̇̆̃͠D̲̪̗̟̖̻̻ͭ̾̏ͮͣ̋̚E̫̹̫̬̲ͧ̿ͮ̓̒ ̩͙́V̲͓͚̝̺͕ͤͦÊ̻̤̲̟̮̬ͪ̑ͭͅŘ̲̭̗͈̤̟̓̉̄̌͟L̎͞Î̞̪͔̜͖̟̮͜C̡̟͇̝̟͙̦͒̑͗H̜̜̃͡T̸̄͒͑̃E̥͖̒ͧͤͫͮṈ͚̬̘͕̤̈́̿̓͌ͅ ̞̖͖͚̺̊̑ͅͅO̠̫̥͋̀ͅP̠̉̀͗̉̂̓

    Beantwoorden
  5. The Watcher says:
    10 jaren ago

    Huldo’s voor Barry hierboven. Maar echt. Episch!

    Beantwoorden
  6. Alexander Kuipers, woordvoerder AEGON Nederland says:
    10 jaren ago

    Wij gaan de zaak uitzoeken en contact opnemen met onze klant. Er is geen sprake van dat wij mensen willen verbieden te twitteren. (Alsof we dat zouden kunnen!?) Social media is een belangrijke toevoeging aan onze communicatie geworden de afgelopen jaren. Het levert tips op, complimenten, klachten, sollicitanten, enzovoort, enzovoort.
    Het is allemaal nog relatief nieuw – en het blijft zich ook vernieuwen – en helaas gaat zoiets soms met vallen en opstaan. In dit geval ging het gepaard met een flinke valpartij en daar zullen we onze klant en MrsMartine onze oprechte excuses voor aanbieden.

    Beantwoorden
  7. P.H.M van de Kletersteeg says:
    10 jaren ago

    Bullshit talks; money walks……..

    Beantwoorden
  8. locomotief says:
    10 jaren ago

    Ach ÁEGON streeft al vele jaren alleen de eigen belangen na. Zo is Aegon de grootsdte aanbieder van woekerpolissen, waarmee Aegon zo’n 2 miljoen klanten heeft belazerd. Denk aan producten als KOERSPLAN, TOEKOMSTPLAN e.d. Bovendien was AEGON de veroorzaker van de aandelenlease affaire. Aegon was immers de eigenaar van Legio Lease en Bank Labouchere. Ook met het eigen SPRINTPLAN heeft Aegon zo’n 120.000 klanten belazerd. Over dat KOERSPLAN en over het SPRINTPLAN lopen er gelukkig nog rechtszaken tegen Aegon. Hopelijk wordt Aegon straks veroordeeld om ald die Koersplan en Sprintplan klanten volledig schadeloos te stellen

    Beantwoorden
  9. MrsMartine says:
    10 jaren ago

    Ik ben blij dat Aegon de moeite heeft genomen om op dit topic te reageren. Mijn vriendin is vandaag gemaild en het lijkt erop dat er met de juiste hoeveelheid aandacht naar haar zaak wordt gekeken en dat servicegerichtheid van weinig naar uitmuntend is gegaan. Ondanks de verslagenheid die ik heb gevoeld, hoop ik dat de situatie naar ieders tevredenheid opgelost kan worden. Ik vlieg over 1,5 uur naar Australië dus ik wens jullie een mooie avond en als ik meer weet horen jullie het natuurlijk, Down Under of niet 😉

    Beantwoorden
  10. The Watcher says:
    10 jaren ago

    Goeie reis! Wij passen wel op je woning.

    Beantwoorden
  11. Flits says:
    10 jaren ago

    Even heel simpel….Aegon wekt bij heel veel Nederlandse gezinnen fikse braakneigingen op. Zelfs de rechter veroordeelt Aegon wegens verzwijgen van informatie waardoor 100.0000 gezinnen financieel zijn bedonderd. Aegon…slechter dan slecht!

    Beantwoorden

Geef een antwoord Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

  • USA
  • Europe
  • Middle East
  • About
  • Contact

© 2023 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • #51552 (geen titel)
  • Adverteren
  • Archief – Alle topics
  • Contactpagina
  • Cookie Policy
  • Cookies
  • dankjewel
  • Doneer aan Nieuwspraak
  • Huisregels
  • Jammer
  • Join Us
    • Registratie
  • Leden
  • Leden login
    • Profiel
    • Wachtwoord herstel
  • Partners
  • Video’s

© 2023 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist