zondag 20 juli, 2025
No Result
View All Result
Nieuwspraak
No Result
View All Result
Nieuwspraak
No Result
View All Result
Home Binnenland

KLM is het spoor bijster

by Hendrik Jan de Tuinman
5 september 2013
in Binnenland
0 0
5

Koffer vol met ipadsJa, dat is niet zo maar een grap, het is een woordgrap. Want de KLM is hard bezig om de nieuwe NS te worden. Goed bij de de geelblauwe treinen mag je gelukkig nog steeds zoveel koffers meenemen als je zelf wil, maar op de sociale media is de zwaan het pad net zo kwijt als een trein in de sneeuw. Kijk naar dit bericht: passagier vergeet iPad in vliegtuig op Schiphol. Denk je, da’s geen probleem die pakken ze er zo even uit… ‘Tuurlijk niet. De KLM, ooit social media droomcase van social mediaexperts, is inmiddels al zo erg verweven met Frankrijk dat de CEO afkomstig is uit buurland Belgie Limburg en in en in bureaucratisch geleid. Dus als je je iPad in het vliegtuig laat liggen moet je naar Schiphol Lost and Found om hem daar te registreren als vermist. Zeggen, ‘maar hij ligt daar’ (remember paarse krokodil), helpt dan niet meer. U begrijpt dat de social media afdeling van KLM niet naar een stewardooses kan opbellen om te vragen of zij de iPad even uit het vliegtuig van KLM pakt. Stel je voor, dat zou Koninklijk en klantvriendelijk zijn en daar doen Fransen niet aan. Fransen haten mensen namelijk.

Next Post

Presentator herkent sportheld niet

Comments 5

  1. Pim Uijttewaal says:
    12 jaren ago

    ach, een incidentje…

    Beantwoorden
  2. BlijeReaguurder says:
    12 jaren ago

    De lui die het hardste roepen over klantvriendelijke procedures, zijn de ergste klerelui die de procedures uitermate klantonvriendelijk weten te maken en de simpele werkelijkheid volledig uit het oog verliezen.

    Beantwoorden
  3. Dennis Dettmer says:
    12 jaren ago

    kan gebeuren als je miljoenen passagiers vervoert..

    Beantwoorden
  4. spl medewerker says:
    12 jaren ago

    Feitelijk ligt dit niet aan KLM. Als eenmaal iedereen het vliegtuig heeft verlaten zegt de wetgeving dat je het vliegtuig niet opnieuw in mag. Als KLM personeel de toegang tot het vliegtuig opnieuw zou geven, overtreden ze de security voorschriften. Die overtredingen leiden tot boetes en mogelijke inhouding van toeganspassen. Kortom, de regels maken de handelswijze klantonvriendelijk.

    Beantwoorden
  5. aaitoe says:
    12 jaren ago

    Lijkt me logisch, het is natuurlijk niet de bedoeling dat die beste man zijn iPad ooit nog terugkrijgt…

    Beantwoorden

Geef een antwoord Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

  • USA
  • Europe
  • Middle East
  • About
  • Contact

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • #51552 (geen titel)
  • Adverteren
  • Archief – Alle topics
  • Contactpagina
  • Cookie Policy
  • Cookies
  • dankjewel
  • Doneer aan Nieuwspraak
  • Huisregels
  • Jammer
  • Join Us
    • Registratie
  • Leden
  • Leden login
    • Profiel
    • Wachtwoord herstel
  • Partners
  • Video’s

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist