Er is absoluut geen enkele reden whatsoever om tégen abortus te zijn. Wanneer een meisjesvagijn tegen haar wil kapotgeramd wordt door de eerste de beste losgelaten TBS-er die besluit een vulvavordering uit te oefenen met zijn babymaker en het resultaat is een ongewenst kind dat door geweld verwekt is, wie -op de staatsdebielen van de Westboro Baptist Church na dan- zijn wij dan om te oordelen over abortus? Zo’n slachtoffer dient een gedegen abortus uit te kunnen laten voeren op een waardige manier, door een vakman. Zo niet Dokter Karpen uit Houston, Texas. Hij hield er wel een heel bijzondere manier op na om de ongeboren vrucht kalt te stellen. Mooie horrorquote: “Soms kreeg hij de baby niet in 1 stuk er uit. Als ze al te groot waren rukte hij ze er stukje bij stukje uit. Ik heb het over de hele vloer die onder babybloed zat. IK die onder babybloed zat…” Of: “Als hij een baby ouder dan 20 weken aborteerde trok hij de baby uit de baarmoeder en brak hun ruggegraat, stak iets scherps in het hoofd van de foetus of draaide met zijn blote handen gewoon de nek van het kind om.” In een enkel geval opende het kindje de ogen en greep dokter Douglas Karpen bij een vinger. Een abortus bij Karpen kostte tussen 4000 en 5000 dollar maar dan had je ook wat: Viel een baby op de grond dan zorgde Doctor Death er voor dat ze keurig opgeraapt werden en in de vuilniszak gegooid. Deze quotes komen van vier ex-medewerkers van de abortuskliniek en komen enkele dagen nadat een arts uit Philadelphia van soortgelijk handelen werd beschuldigd.
Ho-ly shit.
My thoughts exactly…
Ik ga de video’s niet eens kijken, het risico dat mijn laptop het niet overleeft is too damn high. Wordt deze randdebiel postnataal geaborteerd, of krijgt het nog een eerlijk proces ook?