Geenstijl is in nood. Maar MWNW komt to the rescue. De roze horden staan met hun NewsMedia (dumpert en de rest) vehikel langs de digitale snelweg, in de uitverkoop gedaan door TMG als ware het een piano op een yard sale waarvan wat toetsen missen en de tonen wat dissonant klinken. Maar geen nood. MWNW, onder de bezielende leiding van onze holding 800k (de kleurcode van ons bordeauxrode weblog, red) is de koper van het noodlijdende internetdingetje. Waarom, zult u zich afvragen. MWNW is van zichzelf toch al succesvol genoeg? Nou ja, dat klopt ook wel, maar reden één is: omdat het kan. Met deze move verrassen we vriend en vijand en we halen een paar leuke titels in huis, alsmede die cameragenieke ginger (persoonlijke wens van de eega’s van uw hoofdredactie). Ten tweede: omdat we overeenstemming hebben bereikt met NewsMedia over de formats. Sommige blijven wel (hoi Dumpert en hoi vrolijke achterklapmensen van Glamora.ma) maar die irritante linkbaitbuzzfeedclonen van Upcoming flikkeren we meteen de digitale prullenbak in. Iedere klik die Upcoming ontvangt zorgt voor een stijging in de zorgkosten wegens een algeheel dalend iq per strekkende minuut op de site. En de GGZ is al zo overwerkt.
Edoch. We gaan er wat leuks van maken. Vanaf 1 januari zal het stijlloos roze vervangen worden door uitdagend en sophisticated bordeauxrood. Voor Pritt staat een fijne koffiemachine klaar, de vechthond van Van Rossem kan lekker dollen met de labrador van Ben Zona in de redactietuin en Quid… Nouja, daar verzinnen we nog wel wat op. Er zit een korfbalvereniging om de hoek dus daar kunnen we vast wel wat mee. Welkom bij de club jongens.
uhhuh…
Is this for real?
Serieus?
Receptie, drank, bitterballen?
We zijn flabbergasted.