Fuck Oranje
Zeau. Iedereen weer een beetje bijgekomen van de deceptie die Holland heet? We zouden wel effe over die moffen heenwalsen ...
Zeau. Iedereen weer een beetje bijgekomen van de deceptie die Holland heet? We zouden wel effe over die moffen heenwalsen ...