NS heeft na klantenhaat nu ook werknemershaat
We weten allemaal hoe het gaat in Nederland: als je je best doet, succes hebt, een held wordt, kortom als ...
We weten allemaal hoe het gaat in Nederland: als je je best doet, succes hebt, een held wordt, kortom als ...